Het Nieuwe Werken bij IiP-er TNT Express

“Wie binnenstapt bij TNT Express voelt meteen de dynamiek van een internationaal opererend bedrijf. We zijn in meer dan 200 landen actief en hebben meer dan 78.000 medewerkers. Met en zonder kinderen. Fulltime of Parttime. MBO-ers. HBO-ers. Academici. In werkvelden als Finance & Control, Marketing & Sales, Operations, ICT en Human Resources. Maar altijd met veel kansen en mogelijkheden. En als je verder wil komen, dan wordt dan volop gestimuleerd. Met trainingen en opleidingen. Niet voor niets kreeg TNT het predikaat ‘Investors in People‘.”

Deze advertentie van TNT Express verscheen vrijdag 05/11 in een speciale bijlage bij Het Financieele Dagblad: “LOF voor Het Nieuwe Werken“.

TNT is een wereldwijde Investor in People, al geruime tijd zelfs (nb; er is dan ook relatief veel over IiP-er TNT te melden). TNT behoort tot een selecte groep van IiP Champions, loyale IiP-organisaties die hun IiP-erkenning met trots dragen. Tot nu was in ons land het reclame maken met je IiP-erkenning, niet alleen door TNT, nog wat bescheiden; zeker in vergelijking met Groot Brittannië (nb; kocht je dit weekeinde The Times of een vergelijkbaar Brits dagblad, dan kom je daarin ‘Investor in People’ c.q. het IiP-logo vaak tegen & niet alleen bij TNT c.q. collega-Champions). TNT brengt daarin nu verandering.

Zij doen dat door hun IiP-erkenning sterk te afficheren met Het Nieuwe Werken! Da’s mooi! 🙂

Da’s mooi ook omdat de advertentie tegelijkertijd laat zien dat IiP meer is dan opleiden en ontwikkelen, veel meer: met een erkenning als Investor in People bieden werkgevers hun werknemers niet alleen employment maar ook employability! & Wie wil dat niet?

NB; dat ik over de rest van de inhoud van deze “LOF voor het nieuwe werken” minder positief ben, dat lees je maandag 08/11 a.s. in het ManPro blog: ‘Niets dan LOF voor Het Nieuwe Werken‘. 😮

De bewuste advertentie:

Het FD LOF 051110


Bookmark and Share