Zappos and the search for a better way to run a business

Een Holacratie (ofwel zelf-organisatie) i.c.m. Total Quality Management (zoals het ook op KAIZEN gebaseerde cyclische Investors in People Model), kan dat?

Practitioner Eleanor Bloxham daarover: “I was quite skeptical that a management process based on employee decision-making would work. However, with the right questions in play (e.g. “Who are our internal and external customers? How can we best serve them? ), I found to my delight that my team didn’t really need me all that much.”

Het ZAPPOS van Tony Hsieh vormt hierbij een prima praktijkvoorbeeld.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s